Chapter 4
Αναζήτηση:
// Provide alternate content for browsers that do not support scripting // or for those that have scripting disabled. Alternate HTML content should be placed here. This content requires the Adobe Flash Player. Get Flash
Νέα
Δημοσκόπησεις
Ποιά είναι η γνώμη σας για την ποιότητα των Honeywell Batteries προιόντων;
Άριστη
Πολύ καλή
Μέτρια
Κακή
Δεν γνωρίζω
Συμμετοχή της Β.Ι. Αλμπάνης στο συνέδριο Retail Technology conference 2015
Νοέμβριος 2015
It's all about the experience
Η τεχνολογική καινοτομία δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια αλλά ανάγκη για τις επιχειρήσεις λιανικής. Και η καινοτομία δεν εξαντλείται στον -επιβεβλημένο από τα capital controls- εκσυγχρονισμό των διαδικασιών πληρωμής ή στον πολυσυζητημένο συνδυασμό του online με το in-store retail.
Το Retail Technology Conference 2015, το συνέδριο που καθιερώθηκε ως το σημείο αναφοράς για την παρουσίαση των πιο «φρέσκων» technology trends στην ελληνική αγορά λιανικής, επέστρεψε με κύριο σκοπό να καταδείξει την καινοτομία στο retail ως τον σημαντικότερο παράγοντα διαμόρφωσης της εμπειρίας καταναλωτή στο σύγχρονο περιβάλλον.
Το συνέδριο διοργανώθηκε από το περιοδικό Netweek και τη Boussias Communications και πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015, στο αμφιθέατρο Maroussi Plaza.

Παρόλη τη βελτίωση της τεχνολογίας και των εφαρμογών ανάπτυξης και διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας και του εμπορίου, οι λιανέμποροι τείνουν να αγνοούν τις τάσεις και να μην προσαρμόζονται εγκαίρως στις εξελίξεις και τις απαιτήσεις των καταναλωτών και της αγοράς, οι οποίοι πλέον, έχουν εξοικειωθεί με τις νέες τεχνολογίες και τα ποικίλα κανάλια πωλήσεων, ειδικά μετά την επιβολή των capital controls, τα οποία μεταξύ των άλλων ήρθαν να δώσουν νέα έννοια στην αξία των ηλεκτρονικών πληρωμών και συναλλαγών.
Συνεχίζοντας την παράδοση των επιτυχημένων διοργανώσεων (2011, 2013 και 2014), το συνέδριο ανέδειξε όλα τα τεχνολογικά θέματα «αιχμής» για τη βελτιστοποίηση του σύγχρονου retail, κυρίως μέσα από παρουσιάσεις καινοτόμων τεχνολογιών λύσεων, σε σημαντικές επιχειρήσεις λιανικής, που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, όπως είναι οι: ΟΤΕ, Marks & Spencer, Unilever, Τράπεζα Πειραιώς, Κωτσόβολος, Μασούτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, ΜΕΤΡΟ, Goody’s, Oxford Company, ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ, Vardas, Sephora, Coral, BSB Fashion κ.α.

http://www.retailtechnology.gr
Αρχή
Gallery
Περισσότερα Νέα