Chapter 4
Αναζήτηση:
// Provide alternate content for browsers that do not support scripting // or for those that have scripting disabled. Alternate HTML content should be placed here. This content requires the Adobe Flash Player. Get Flash
Νέα
Δημοσκόπησεις
Ποιά είναι η γνώμη σας για την ποιότητα των Honeywell Batteries προιόντων;
Άριστη
Πολύ καλή
Μέτρια
Κακή
Δεν γνωρίζω
Χορηγία στο Συνέδριο “The Future of Selling Consumer Goods”

Η Β.Ι. Αλμπάνης χορηγός στο Συνέδριο “The Future of Selling Consumer Goods - Winning Together in Difficult Times”.

Στο συνέδριο εκπρόσωποι από τις μεγαλύτερες ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις για την κοινή αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κρίσης καθώς και για τις τελευταίες τάσεις για το shopper marketing, τα προϊόντα private label, την καινοτομία στον κλάδο των λιανικών πωλήσεων, καλές πρακτικές κ.α..

Η Β. Ι. Αλμπάνης Α.Ε. είναι χορηγός στο συνέδριο The Future of Selling Consumer Goods - Winning Together in Difficult Times, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2011 στο ξενοδοχείο Grande Bretagne. Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα προϊόντα και τις καινοτόμες υπηρεσίες της Β. Ι. Αλμπάνης Α.Ε..

Ο κ. Δημήτρης Βιδάλης, Εμπορικός Διευθυντής της Β. Ι. Αλμπάνης Α.Ε. θα συμμετάσχει στο πάνελ "Shopper Marketing - Ενέργειες συνεργασίας, ο ρόλος του trade marketing, η συνεισφορά του merchandising, τιμολογιακές πολιτικές, προωθητικές ενέργειες και προσφορές, shopper insights and segmentation, προγράμματα πιστότητας" και θα παρουσιάσει τα προϊόντα και τις καινοτόμες υπηρεσίες της εταιρείας που χρησιμοποιούν την τεχνολογία του σήμερα προσδίδοντας ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για το αύριο στον κλάδο των λιανικών πωλήσεων.

Το συνέδριο The Future of Selling Consumer Goods - Winning Together in Difficult Times διοργανώνεται από την Boussias Communications και το περιοδικό Σελφ-σέρβις.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, κορυφαίοι CEO επιχειρήσεων του κλάδου, που οδηγούν την αγορά εν μέσω κρίσης, με τις πρωτοβουλίες και κατευθύνσεις τους:
  • Θα αναζητήσουν απαντήσεις στα κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν, ιδιαίτερα την τελευταία περίοδο, την αγορά,
  • Θα προβάλουν τις στρατηγικές επιλογές που οδηγούν στην προσαρμογή των επιχειρήσεων στις νέες απαιτήσεις,
  • Θα ανταλλάξουν προτάσεις που ενδυναμώνουν τις συνεργασίες για την από κοινού αντιμετώπιση των προβλημάτων.
Στο συνέδριο θα δοθούν απαντήσεις σε θέματα όπως:
  • Πώς κερδίζεται η εμπιστοσύνη των καταναλωτών την περίοδο της κρίσης;
  • Ποια η σημασία των PL για την κερδοφορία των σούπερ μάρκετ και ποια η απάντηση των supplier brands
  • Ποια είναι τα μέσα ενίσχυσης της ποιότητας και της ασφάλειας των προϊόντων;
  • Ποιος ο ρόλος των εταιρειών στην προώθηση πρότυπων υγιεινής διαβίωσης και διατροφής;
  • Πως αξιοποιούνται οι νέες τεχνολογίες στη λειτουργία της επιχείρησης;
  • Ανταποκρίνονται οι επιχειρήσεις στα παγκόσμια ζητήματα όπως η συστράτευση για μείωση του CO2 και η χρήση ΑΠΕ;
  • Ποιες είναι οι πηγές χρηματοδότησης της ανάπτυξης;
  • Υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων και ποιος ο ρόλος του κράτους;

Ανάλυση θεματικών ενοτήτων
Στα πάνελ θα συζητηθούν τα εξής προτεινόμενα θέματα:

Shopper Marketing
Shoppers και shopper marketing, στην αναζήτηση της ανάπτυξης. Ενέργειες συνεργασίας (space management, category management κλπ), ο ρόλος του trade marketing, η συνεισφορά του merchandising, τιμολογιακή πολιτική,προωθητικές ενέργειες και προσφορές, consumer insights and segmentation, προγράμματα loyalty κλπ.

Private Label Brands και Supplier Brands
Η σημασία των private label για την ανάπτυξη των πωλήσεων των σούπερ μάρκετ και η συμβίωσή τους με τα supplier brands. Ο ανταγωνισμός των hard discounters.

Η νέα, ψηφιακή γενιά καταναλωτών και οι ευκαιρίες ανάπτυξης
H νέα γενιά καταναλωτών, η σχέση τους με τις ψηφιακές τεχνολογίες (web, mobile), οι διαφορές στις καταναλωτικές τους συνήθειες, η αναζήτηση διαδραστικών σχέσεων με τα brands, τα νέα κανάλια επικοινωνίας και αγορών, τα social media και η προσαρμογή των brands στις νέες απαιτήσεις, ενέργειες που ελκύουν τους νέους, κτίσιμο σχέσεων εμπιστοσύνης κλπ.

Sustainability practices
Πρωτοβουλίες χρήσης τεχνολογιών και υλικών ήπιων και φιλικότερων προς το περιβάλλον, ενημέρωσης, εξοικονόμησης πόρων, ανακύκλωσης κλπ. Συγκεκριμένες εφαρμογές στην ενέργεια, την ψύξη, τα υλικά συσκευασίας, τις πρώτες ύλες, τα υλικά κατασκευής κτηρίων, τη βιομηχανική παραγωγή, την αγροτική και θαλάσσια παραγωγή κλπ. Το carbon footprint των προϊόντων. Πώς οι πρωτοβουλίες αυτές επηρεάζουν τη σχέση με τους καταναλωτές.

Ο ζωτικός χώρος των Μεσαίων αλυσίδων – προϋποθέσεις ανάπτυξης, ευκαιρίες συνεργασίας
Οι μεσαίες αλυσίδες αποτελούν πολύτιμο σύμμαχο των προμηθευτών, για εξασφάλιση μάξιμουμ διανομής, για ιδιαίτερες προωθήσεις, για εφαρμογή μικρών καινοτομιών κλπ. Πώς τις αξιοποιούν τα brands? Πώς αντιστέκονται στην κρίση και πώς σχεδιάζουν το αύριο τους;

Ανάπτυξη, συνεργασία, καινοτομία και επιχειρηματικό περιβάλλον
Διασφάλιση περιβάλλοντος υγιούς ανταγωνισμού και ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας (λειτουργία επιχειρήσεων, ίδρυση καταστημάτων, χρηματοδότηση, επενδύσεις). Διευκόλυνση της εξωστρέφειας -εξαγωγές προϊόντων, επέκταση επιχειρήσεων σε νέες αγορές. Η σημασία του ανθρώπινου δυναμικού -επιλογή, αμοιβές, κίνητρα και εκπαίδευση-, για το ξεπέρασμα της κρίσης. Αιτήματα για αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο. Τι κάνει, τι δεν κάνει και τι μπορεί να κάνει το Υπουργείο και οι υπηρεσίες του.

Επιπλέον, ένα σεμινάριο
Το απόγευμα, σε διπλανή αίθουσα ο Colin Harper παρουσιάζει ένα σεμινάριο εμβαθύνοντας σε θέματα price discounts, trade marketing και sales promotions. Με αφετηρία τα ευρήματα και συμπεράσματα της μεγάλης έρευνας που ανακοινώνεται στη Βρετανία στις 30/3/2011. Το σεμινάριο προτείνεται ιδιαίτερα στους Marketing Managers, Brand Managers, Pricing Managers, Trade Marketing Managers, Key Account Managers.

Αρχή
Gallery
Περισσότερα Νέα