Chapter 4
Αναζήτηση:
// Provide alternate content for browsers that do not support scripting // or for those that have scripting disabled. Alternate HTML content should be placed here. This content requires the Adobe Flash Player. Get Flash
Εφαρμογές
Δημοσκόπησεις
Ποιά τεχνολογία πιστεύετε ότι βοηθάει περισσότερο στην διαχείριση των αποθηκών
Barcode Scanning
RFID
Voice Picking
Mobility
Wireless LAN
Καμία
Δεν γνωρίζω
Case study για την Αφοί Κοντζόγλου - Δίκτυο Διανομών Α.Ε.
Η εταιρεία Αφοί Κοντζόγλου - Δίκτυο Διανομών Α.Ε.
Εδώ και 42 χρόνια, η εταιρεία Αφοί Κοντζόγλου - Δίκτυο Διανομών Α.Ε. διανέμει με συνέπεια και συνέχεια προϊόντα των μεγαλύτερων εταιριών. "Χτίζει" καθημερινά σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας. Προσφέρει υπηρεσίες ανάπτυξης και βελτίωσης του δικτύου διανομής καθώς και logistics, διαθέτει τεχνολογική πρωτοπορία (EDI - ECR), σχεδιάζει και υλοποιεί προγράμματα in store marketing καλύπτοντας πλήρως ολόκληρη την Κεντρική Μακεδονία. Την εταιρεία ΑΦΟΙ ΚΟΝΤΖΟΓΛΟΥ - ΔΙΚΤΥΟ ΔΙΑΝΟΜΩΝ Α.Ε. έχουν εμπιστευτεί οι σημαντικότεροι Όμιλοι, Κοινοπραξίες, Συνεταιρισμοί, Super Markets κ.α..

Η ανάγκη
Από το 2000 η εταιρεία ΑΦΟΙ ΚΟΝΤΖΟΓΛΟΥ - ΔΙΚΤΥΟ ΔΙΑΝΟΜΩΝ Α.Ε. με ήδη 30 χρόνια στην αγορά έψαχνε έναν τρόπο να αναδιοργανώσει το δίκτυο των πωλητών της, ώστε να βελτιώσει την ταχύτητα, την εξυπηρέτηση, την ευελιξία, τη μέγιστη αποδοτικότητα και φυσικά τη σωστή πώληση μειώνοντας τα λάθη. Μέχρι τότε ο κάθε πωλητής καλούνταν να θυμάται από μνήμης έως και 50.000 διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων και να σημειώνει χειρόγραφα μεγάλες παραγγελίες με αναλυτικά τα στοιχεία του κάθε προϊόντος. Αφού ολοκληρώνονταν οι καθημερινές επισκέψεις στα καταστήματα, έπρεπε το ίδιο βράδυ ή το πρωί της επομένης να συντονιστεί ολόκληρη η ομάδα των πωλητών (περισσότερα από 20 άτομα) και να δώσει ένας - ένας τις παραγγελίες της ημέρας. Στη συνέχεια όλες οι παραγγελίες έπρεπε να περαστούν ηλεκτρονικά και έπειτα από τουλάχιστον 2 μέρες να φτάσουν στο τελικό σημείο πώλησής τους. Εύκολα καταλαβαίνει κανείς το χρόνο που χάνονταν, τα μεγάλα περιθώρια λάθους, τις καθυστερήσεις και την επιπλέον δουλειά που συσσωρεύονταν για όλα τα τμήματα της εταιρείας μέσα από την παραπάνω διαδικασία. Η εταιρεία αναζήτησε μία λύση για να αλλάξει ολόκληρα κομμάτια της δουλειάς μέσω της οργάνωσης των πωλητών της, των προϊόντων και των πελατών της.

Η λύση
Έναν ανανεωμένο τρόπο εργασίας μέσω της οργάνωσης των πωλήσεων ήρθε να προσφέρει η Β.Ι. Αλμπάνης Α.Ε.. Το σύστημα που σχεδίασε αποκλειστικά για την ΑΦΟΙ ΚΟΝΤΖΟΓΛΟΥ συζητώντας με τους αρμόδιους τις ανάγκες τους και τις λύσεις που αναζητούσαν, βοήθησε στην ουσιαστική αναδιάρθρωση των εργασιών. Η ΑΦΟΙ ΚΟΝΤΖΟΓΛΟΥ περιέγραψε πώς φαντάζεται το σύστημα που θα την διευκόλυνε και η Β.Ι. Αλμπάνης Α.Ε. το υλοποίησε. Ξεκινώντας συνολικά με 20 φορητά τερματικά και μόντεμ, κάθε πωλητής έχει πλέον τη δυνατότητα να έχει συγκεντρωμένα μαζί του, πάνω από 50.000 διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων, την καρτέλα του κάθε πελάτη με τους κύριους κωδικούς που χρησιμοποιεί, τις διαθέσιμες ποσότητες, την περιγραφή του κάθε προϊόντος για να μπορεί να προχωρήσει σε νέες πωλήσεις, τις τιμές & τις εκπτώσεις. Η παραγγελία πλέον γίνεται ηλεκτρονικά και αποστέλλεται αμέσως στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας για την προετοιμασία της και την παράδοσή της ακόμα και την ίδια ημέρα. Με το ίδιο σύστημα ελέγχεται πλέον και η παρουσία των πωλητών στο κάθε κατάστημα, εφόσον για να ξεκινήσει η παραγγελία χρειάζεται να σκανάρουν το barcode της καρτέλας του κάθε πελάτη.

Η επιτυχημένη συνεργασία της Β.Ι. Αλμπάνης Α.Ε. και της ΑΦΟΙ ΚΟΝΤΖΟΓΛΟΥ συνεχίζεται και συνεχώς εξελίσσεται με βάσει τις νέες ανάγκες και απαιτήσεις που εμφανίζονται, καθώς εμπλουτίζεται με νέα τεχνολογικά στοιχεία, όπως επικοινωνία μέσω GPRS, δημιουργία πρότυπων παραγγελιών, σύνδεση σημείων ενδιαφέροντος σε γεωγραφικό σύστημα GIS κ.α. Η οργάνωση των πωλήσεων έχει φέρει τη μέγιστη αποδοτικότητα των πωλητών. Ο κ. Θανάσης Κοντζόγλου, επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων, χαρακτηρίζει τη συγκεκριμένη επένδυση ως “value for money”. «Τα οφέλη είναι πολύ μεγαλύτερα του κόστους. Γρήγορη παραγγελιοληψία, αποφυγή λαθών, εξοικονόμηση χρόνου, μέγιστη αποδοτικότητα του προσωπικού, καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, οργάνωση εργασιών είναι μόνο μερικά από τα άμεσα οφέλη. Είναι χαρακτηριστικό ότι καθημερινά δεχόμαστε άνω των 700 παραγγελιών και το περιθώριο λάθους που υπάρχει πλέον είναι μόλις 0,04% - πρόκειται για ένα αμελητέο ποσοστό».
Χαρακτηριστικά [None]

Με την προμήθεια Η/Υ χειρός και αντίστοιχου λογισμικού, οι πωλήσεις...

Η εταιρεία JUMBO
Η JUMBO είναι μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις λιανικής...
Η εταιρεία Coty Prestige Hellas
Η Coty Prestige Hellas είναι Joint Ventrure του Ομίλου Notos Com. Με ήδη 10 χρόνια παρουσίας...
Τα καταστήματα METRO cash & carry είναι η αλυσίδα με το μεγαλύτερο δίκτυο cash & carry και με παρουσία 35 χρόνων στην ελληνική αγορά. Με 42 σημεία πώλησης και χώρους 1.500-3.000τμ, αποτελούν την αλυσίδα με...
Εξοικονόμηση χρόνου, ταχύτητα εξυπηρέτησης, αύξηση αποδοτικότητας...
Μια κεντρική αποθήκη υψηλής έντασης εργασίας και μια σειρά μικρότερων...
Αρχή
Gallery
Περισσότερα Νέα